090516

Nu är det helg och jag ska bara ta det såå lugnt och bara njuta av ledigheten :) Igår var det fullt upp hela dagen fastän jag inte var i skolan, blev gym på morgonen med mammi sen gick vi på stan och tiden ticka iväg sedan blev det hem och hämta mina bröder fast det var bara oscar som ville hänga med. Vi åkte och fika lite glass på McDonalds, marängswisch har dom börjat med och det var riktigt gott ;p Sen åkte vi till big inn och handlade.. Sen när vi kom hem gjorde jag ett ryck med att börja städa hela mitt rum som var riktigt välbehövligt! Sen blev det en liten ommöblering också :) Sen råka jag göra nått för jag fick sån ryggvärk att jag trodde jag skulle gå av typ, kunde varken böja mig framåt eller bakåt.. gjorde så fruktansvärt ont :/ Men nu när jag vaknade idag så var de typ borta? känns bara lite så det är skönt! Men istället så när jag skulle resa mig upp vek sig benen och vaderna strama som inåt... Glömde visst stretcha dom igår ;p Idag ska jag försöka läsa i boken Marknad & Politik, men den är så jäklarns tråkig så de finns inte.. de borde inte få finnas så tråkiga böcker?! Men sen klockan tre blire att se alla vackra människor som har bal idag, usch jag blir nästan lite ledsen och vill knappt se dom för jag saknar allt de där så mycket :( Men ikväll blir det lugnt, måste ju kolla på eurovision :) Jag har blivit grymt besatt av norges låt, vet inte riktigt vad men den är grymt bra! tycker jag iaf ;p 

lyssna och njut ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0