090513

Sitter i skolan och jobbar lite med vårt pm, när jag skulle öppna de ja hade skrivit för att skicka till de andra så hittar jag inte dokumentent!? Något arg jag blev, de fanns verkligen ingenstans! hade skrivit klart allting och vart jätte duktig, men nu måste jag hem och skriva om allting.... :/ Men livet är hårt ibland.. Nu finns det inte mycket att göra eftersom jag inte orkar börja på uppgiften nu, så de får vänta till sen.. Snart lektion också som vi inte fatta ett skit av vad som skulle göras men innan de blire lunch och den längtar jag till! man blir så jäklarns hungrig av att plugga ;p haha, men nu ska ja vell försöka leta lite fakta eller nå..
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0