090514

Blev en försovning imorse då jag bestämt sa igår att de inte går att gå upp tidigt två dagar irad, men ändå ska jag behöva genomlida det! skulle gått upp 6 idag, skulle ge mig lite sovmorgon, men var tydligen inte helt nöjd då med tanke på att jag sov till halv 7 och vaknade av att mamma skicka sms och fråga om jag var vaken. Hon visste att jag skulle upp tidigt och blev orolig när hon inte hörde mig röjja i köket ;p Så det blev upp & hoppa illa kvickt för kl 7 bar det av till skolan, och på dom där 30 minuterna skulle jag hinna äta, klä på mig, sminka mig fixa håret samt fixa matlåda!? håret fick lida men resten hann jag :) Har setat och jobbat med vårat inlämningsarbete hela dagen, vi har vart så oroliga för del 2 som verkade så himlans krånglig så visade det sig att man bara skulle läsa o använda de i den andra delen! skönt :) Vi är så gott som klara nu med den där så nu kan man börja fokusera lite på tentan, men först måste jag läsa ifatt allting och sen får jag vell börja plugga och se vad som behövs göras :) Nu är jag helt slut och skulle behöva sova en lur innan det är träning kl 21(!) puuh... Den här kvällen blir helt lugn och utan plugg, orkar verkligen inte.. Mina armar börjar verka från gårdagens hårdpass också! det var det värsta jag gjort sen jag börja gymma tror jag ;p haha, ville typ grina innan varje maskin, haha. Men jag och sofie gjorde bra ifrån oss och vi ska vara riktigt nöjda tycker jag ;) hihi.. Men ha det bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0