- dags att sova

Ja nu är det verkligen dags att sova! Börja med sådana här projekt såhär sent slutar aldrig bra:) haha. Vart i Örebro hela dagen idag på retorik föreläsning, var rätt intressant! Handlar om konsten att tala övertygande:) Sen åkte vi hem och lunchade hos Carro och finslipade det sista på vår uppsats då den fortfarande inte var helt OK.. suck.. Men nu är vi klara och hoppas det duger för herrn den här gången:) Sen har jag även vart hem till mamma och grabbarna och myst lite granna:) Nu är astrid typ busigast i världen och hon tycker det är roligt när jag skriver så hon försöker anfalla mina fingrar!! Nu blir det lite tv innan jag måste sova! 

Imorgon kommer malin för lite PM-plugg kl 09.00!!
Oskälig avtalsrätt är ämnet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0