- en dag fylld av oro

Idag har jag större delen av dagen vart orolig.. Inge roligt alls :/ Astrid har inte alls varit sig lik.. Hon leker ingenting, bara sover typ.. äter inget och sen har hon spytt två ggr, men båda ggr åt hon sånt som innehöll mjölk?! Annars har hon typ inte ätit någonting idag eller igår? :/ Hon dricker i alla fall vatten..

Hela dagen har jag försökt hålla koll på henne o försökt få henne att äta lite men inte gått.. Städat och diskat har jag också hunnit med, har lite grejer som ska ner i förrådet och sen dammsuga och torka rent golvena :) Annars blir det en lugn kväll ser det ut som. Skriva ut mitt tal jag ska hålla imorrn, får gå som det går.. blir absolut inte fyra minuter.. men men.. Har haft grym huvudvärk hela dagen också.. har sovit så dåligt hela helgen, blivit störd flera ggr.. Hoppas få sova hela natten nu inatt i alla fall när vi ska upp redan vid sex.. puh..

Hoppas hon får i sig lite mat innan natten i alla fall och hoppas verkligen inte att det är någon fara med henne!
Ha en trevlig kväll allesammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0