- en vecka kvar

Ja nu är det bara en vecka kvar, sju dagar! Tills min sötis kommer hem och oj vad jag längtar!!
Idag blev jag väckt av min sötis det var bara trevligt fast jag kände att jag inte fått någon bra sömn för astrid har inte riktigt velat sova när jag har velat de.. Så då har hon hållt på och väckt mig.. Nu sover hon här på min mage och det är ju skönt för henne!

Tvättmaskinen är redan i fullgång, disken återstår och sen lite små fix så lägenheten inte är så stökig :) Storstädning får det bli innan sötisen kommer hem så han ser att jag har skött mig och har det fint här hemma :) Fast det har jag ju nästan hela tiden, men lite extra fint vill jag göra de då :) Det är även riktigt fint väder ute idag, så det vore skönt med en promenad:)

Lite svårt att gå iväg o göra frukost när man har en liten kisse som sussar så sött här på en.. Det är helt sjukt när man ska försöka sova på kvällarna då måste hon ligga på en, när jag flyttar ner henne och lägger mig på sidan, då ska hon klättra upp på mig o lägga sig där, kan ju inte va superskönt, imorse vakna jag och låg på mage, då ligger hon såklar på min rygg? haha. Men hon vill nog bara ha lite närhet :) Vem vill inte de liksom :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0