- fyra dagar kvar

Nu är det inte alls länge kvar tills min kära S kommer hem :) Jag längtar såå mycket!!
Idag är det onsdag och mitten i veckan, känns riktigt skönt! Har mycket planerat nu resten av veckan så det kommer gå fort + att jag kommer göra mycket trevliga saker :)

Snart kommer Malin och vi ska göra klart vårt PM! Senare idag ska Sofie klippa mig lite grann, sen ikväll har vi bestämt fika och det ska bli riktigt trevligt :) Nu äter min sötis lite makrill innan hon ska få sin maskspruta för dag två. Den gillade hon inte riktigt, jag och malin fick hålla fast henne ganska mycket och bända upp munnen.. Tur att jag har Malin som hjälper mig :)

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0