- paniken börjar komma

Ja paniken att skaffa sommarjobb börjar sakta komma..  Vill verkligen ha ett inom ekonomi också.. Är ju sista sommaren, nästa sommar är jag ju klar!! Hjälp!! Så det är ju nu det gäller.. Måste göra allt verkligen! Känns som det är så lätt för alla andra..

Idag hade vi i alla fall seminarium i skolan och det varande inte längre än en timme, haha. Så vi åkte hem och lyxlunchade på latte ;) haha. Sen satte vi oss på nya kondis och skrev lite på promemorian som ska skrivas :) Blev en hyffsat lugn dag, skönt de ibland :) Nu blir det en lugn och skön kväll i soffan, orkar inte göra så speciellt mycket! Saknar min S så fruktansvärt mycket.. :/ men bara 10 dagar kvar nu!

Imorgon ska jag följa med malin till läkarn och fixa lite :) Sen blire lite pluggeliplugg, förbereda inför måndag då vi ska tala inför grupp, haha. 4-6 minuter och mitt ämne blir nog troligtvis för-/nackdelar med att pendla till Örebro och varför jag inte flyttat dit:) Kan gå lätt o prata om!

Ha det fint :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0