- tar lite helg

Ja idag har vi vart i Örebro och haft föreläsning, skulle vara mellan 10-15 men slutade vid ett så de va jätte skönt:) käkade lite lunch i skolan och åkte sen hem och uträttade lite ärenden på stan med malin:) ser fram emot de som komma skall:) sen nu ikväll blev det att kolla tjejerna i innebandyn, mötte farsta och blev vinst i sudden. Tråkigt att vi inte vann i fulltid! Imorgon ska jag upp med tuppen typ, köra mina bröder till skolan för mamma sla åka tidigare till jobbet i tuna. Efter de bestämde jag och malin att vi skulle äta frukost på klingans! Så mysigt och gott! Sen ska vi fixa det sista på stan och sen blir det en promenad med hennes hundar:) skönt! Vidare får vi se vad dagen bjuder på! Tacos på kvällen med min kära mor och btöder iaf:) Nu är det nån här som vill att jag slutar skriva här då hon vill ha min uppmärksamhet, haha. Hon trycker upp sitt ansikte i mobilen och vill att jag kelar med henne istället:) haha Men nu ska jag och min sötnos sova i alla fall i väntan på att vår husse ska komma hem:) knappt tre dagar kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0