- vad hände?

Ja den frågan är rätt så lätt att svara på, bloggen dog ett tag men det var för att min älskade S kom hem :) Så har inte riktigt haft tid med det här då :) Äntligen så är han hemma och nu känns allt super bra igen, vart grymt tomt utan han! Astrid hade också saknat han, nu sover hon på han nästan varje natt :) så söt!

Igår bjöd vi över mammsen på lite hemmagjord pizza och myskväll :) trevligt trevligt! Idag blev det lugnt, vaknade tidigt som vanligt.. Men har fått mycket gjort idag när Stefan drog iväg för att spela fifa, har hunnit rensa och gjort iordning i min garderob och så, sen har jag diskat berget med disk! Och nu blev precis tvätten klar som ska hängas :) Duscha och sen slänga i en till tvätt. Ska iväg och fira Stefans pappa som fyllde när han vart borta och sen ska vi till min far ikväll och käka lite gott och umgås :) Innan de ska jag hinna dammsuga av här i lägenheten också! Har vart så van och bott själv nu så får panik när det blir stökigt så sabbt som det lätt blir när man är två ;) haha, får skärpa mig lite, kan inte slappna av typ! haha.

Men nu ska jag hänga tvätten och ta en lång skön dusch efter de :)

Ha en bra helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0