- vilken vårkänsla!

Ja vilken vårkänsla man fick idag! Solen bara lyste och det var mer än 3 plusgrader, hur stort är inte de??
Pluggade med Malin till tre idag och vi fick lite gjort och sen åt vi även en jätte god tomatsoppa! mums :) Det ska bli fler gånger! Köpte även idag lite fler sopper med olika smaker, ska bli kul och testa! Ena var räk och hummersoppa sen någon mexicanssoppa :) Jag och Sofie var ute på en promenad och gick till Big Inn och kikade lite och fick lite inhandlat sånt som alltid går åt, foundation, en bh och sen lite strumpor :) Av någon konstig anledning så är alla mina strumpor borta eller så finns det bara en?? Förstår inte riktigt..

Nu är jag i alla fall hemma och myser lite med astrid, hon ligger i mitt knä och halvsover, så söt så :) Senare får vi lite besök av jessica, alltid lika trevligt :) Imorgon har vi seminarium i sakrätt, vilket är jätte svårt? Förstår mig verkligen inte på sakrätten... Men får hoppas det löser sig till tentan i alla fall! Nu ska jag nog ta o göra iordning lite kaffe, har köpt hem sånt man blandar med varmt vatten, smidigt och gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0